Shitstorm

Hvordan I bedst muligt reagerer på en shitstorm

 
 
 

Er I udsat for en shitstorm på Facebook, gælder det om at reagere hurtigt, åbent, imødekommende og troværdigt. Det kan Renommé Kommunikation hjælpe jer med.

Renommé Kommunikation kan rådgive jer om, hvordan I bedst muligt reagerer på den kritik, I bliver udsat for. Hvordan I både får kommenteret de kritikpunkter, I bliver mødt med, og hvordan I fremstår på en positiv måde i forhold til de mange Facebook-brugere, der blot ”kigger med”. Ofte viser det sig, at jeres håndtering af en shitstorm betyder mere på den lange bane for jeres omdømme end selve shitstormen.

Renommé Kommunikation tror ikke på, at man kommer godt igennem en shitstorm med ”nemme” kortsigtede løsninger som tavshed, modangreb på kritikere, konsekvent sletning af kritiske opslag og falske positive kommentarer. Hvis det er den slags håndtering af shitstorme I foretrækker, skal I søge efter rådgivning et andet sted.

 
Donec consectetur, odio eget porta varius, orci mauris viverra ante, eget egestas turpis sapien vel orci.