Referencer..Testimonials

Det siger andre..What others say

 
 

Fra ukendt i Danmark til ekspert på TV2 News..From unknown in Denmark to expert on TV2 News

 
 

....Da vi hos Simon-Kucher & Partners startede vores samarbejde med Renommé Kommunikation, var vi stort set ukendte i Danmark. I dag har vi fået positioneret os som førende eksperter inden for forbrugeradfærd og kommercielle strategier, og vi er ofte på TV2 News og i Børsen, Berlingske og Finans. Renommé Kommunikation har også hjulpet med at løfte vores position på de sociale medier via målrettet content til LinkedIn.

Skal jeg fremhæve én ting, så er det Claus Jørgensens evne til at sætte sig ind i nye stofområder og levere knivskarpe tekster om alt, hvad vi rådgiver vores kunder om. Jeg kan give Claus 20 minutters mundtlig briefing, og derudfra researcher han videre og leverer et tekstudkast, som indeholder netop de viewpoints og data, som jeg gerne vil have frem.

..

When we at Simon-Kucher & Partners started our collaboration with Renommé Kommunikation, we were largely unknown in Denmark. Today, we’ve positioned ourselves as leading experts in consumer behaviour and commercial strategies, and we’re often on TV2 News and in the newspapers Børsen and Berlingske. Renommé Kommunikation has also helped strengthen our social media presence via targeted LinkedIn content.

If I were to highlight one thing, it would be Claus Jørgensen’s ability to familiarise himself with new topics and write razor-sharp texts on all the things we advise our customers about. I can give Claus a 20-minute verbal briefing, after which he does some more research and delivers a draft text that contains exactly the viewpoints and data that I want to present.

....

 
 
 

….“Skal jeg fremhæve én ting, så er det Claus Jørgensens evne til at sætte sig ind i nye stofområder og levere knivskarpe tekster om alt, hvad vi rådgiver vores kunder om.”

— Nicolai Broby Eckert, senior partner, Simon-Kucher & Partners

..

“If I were to highlight one thing, it would be Claus Jørgensen’s ability to familiarise himself with new topics and write razor-sharp texts on all the things we advise our customers about.”

— Nicolai Broby Eckert, senior partner, Simon-Kucher & Partners

....

 

Værdifuld feedback og konstruktiv rådgivning..Valuable feedback and constructive advice

 
 

....Vi fik Renommé Kommunikation til at give vores kommunikation et serviceeftersyn. De gennemgik vores hjemmeside og aktivitet på sociale medier, og vi fik en virkelig værdifuld feedback med konstruktive forslag til forbedringer af hjemmesiden. Desuden fik vi gode råd om, hvordan vi kan blive endnu bedre til at markere os på sociale medier – både nu og på lidt længere sigt. Serviceeftersynet passede fint til et lille advokatkontor som vores, og vi kan uden tøven anbefale det til andre advokatfirmaer og virksomheder inden for liberale erhverv i øvrigt.

..

We asked Renommé Kommunikation to advise us on our marketing communication. They reviewed our website and social media activity and gave us some really valuable feedback, with constructive suggestions for improving the website. In addition, we received good advice on how to become even better at promoting ourselves on social media – both now and in the longer term. The review suited a small law firm like ours, and we highly recommend it to other law firms and companies within the liberal professions in general.

....

 

....“Vi kan uden tøven anbefale Renommé Kommunikations serviceeftersyn til advokatfirmaer og andre virksomheder inden for liberale erhverv.”

— Betina Bak Svendsen, Advokatkontoret Bak & Lyster

..

“We highly recommend Renommé Kommunikation’s services to other law firms and companies within the liberal professions in general”

— Betina Bak Svendsen, law firm Bak & Lyster

....

 
 
 

Hjælper med alt fra sociale medier og krisehåndtering til Folkemøde..Help with everything from social media to crisis management

 
 

....Vi ringer for det meste til Renommé Kommunikation, når vi har brug for hjælp til en kommunikationsopgave. Det kan være en ny strategi for sociale medier, en succeshistorie om en af vores elever eller udvikling af indhold til vores hjemmeside. Renommé Kommunikation har også rådgivet os i en sag, hvor vi uforskyldt kunne have fået dårlig mediedækning. Derudover har vi brugt Claus Jørgensen som moderator på Folkemødet. Vi er glade for at have Renommé Kommunikation som sparringspartner. Kvaliteten er altid i orden, uanset om der er tale om et strategioplæg eller fem linjer til et Facebook-opslag.

..

We usually call Renommé Kommunikation when we need help with a communication task. This could be, for example, developing a new social media strategy, telling a success story about one of our students, or creating content for our website. Renommé Kommunikation has also advised us on a case where we could have had received negative media coverage through no fault of our own. In addition, Claus Jørgensen has acted as facilitator at “Folkemoedet” (Danish festival of politics). We’re pleased to have Renommé Kommunikation as a partner. They always produce quality work, whether it’s a strategy proposal or five lines for a Facebook post.

....

 

….“Kvaliteten er altid i orden, uanset om der er tale om et strategioplæg eller fem linjer til et Facebook-opslag.”

— Peter Staun Kastholm, direktør, Træningsskolens Arbejdsmarkedsuddannelser (TAMU)

..

“They always produce quality work, whether it’s a strategy proposal or five lines for a Facebook post.”

— Peter Staun Kastholm, CEO, Træningsskolens Arbejdsmarkedsuddannelser (The Labour Market Educational Centre)

....

 
 
 

Kender alle journalisternes tricks..Cool-headed master of his trade

 
 

....Der er ingen, der som rådgiver har så stoisk en ro, som Claus Jørgensen har. Den er baseret på dyb indsigt i at guide formænd og direktører igennem mediekriser og shitstorms. Når krisen rammer, går han ikke i panik, men bevarer det kølige overblik. Samme ro er hans gyldne kort på hånden, når han medietræner. Med den roligste stemme bliver de kritiske spørgsmål serveret, så det er svært ikke at ryge lige i fælden. Han kender alle journalisternes tricks, forbereder dig på dem og træner dig til at komme bedst muligt - og troværdigt - igennem. Derfor er Claus en samarbejdspartner, jeg vægter højt og kan anbefale uden at blinke.

..

I've never met anyone as imperturbable as Claus. He draws on his wealth of experience to guide senior executives through media crises and online firestorms. When a crisis hits, he stays cool and in control. He doesn’t go into panic mode. That very same cool is his trump card when he works as a media trainer. He asks critical questions with the utmost calm, making it terribly difficult not to walk right into the trap. He knows all the journalists’ tricks, shows you how to deal with them and trains you to negotiate them as successfully – and credibly – as possible. Claus is an invaluable partner and I would recommend him any time.

....

 

....“Claus Jørgensen træner dig til at komme bedst muligt – og troværdigt – gennem kritiske interviews.”

— Annette Bjerre Andersen Ryhede, learning & development partner, Telenor

..

“When a crisis hits, he stays cool and in control”

— Annette Bjerre Andersen Ryhede, learning & development partner, Telenor

....

 
 
 

Overblik, faktatjek og taktisk indsigt..Tactical insight and a complete grasp of the situation and facts

 
 

....Igennem ti år har jeg arbejdet sammen med Claus, da han var kommunikationschef i Tandlægeforeningen. Hans evne til at holde hovedet koldt og analysere de kriser og issues, som opstod, er utrolig. Med overblik, faktatjek og taktisk indsigt håndterede han alle parter og interessenter, og det lykkedes oftest, at alle var ”vindere” – både de eksterne aktører og foreningen.

Denne måde at sikre, at det ikke bliver en ødelæggende kamp, men en opbyggelig oplysende proces, hvor medier og offentlighed faktisk bliver klogere af situationen, er helt fantastisk. Det er ikke spin og fordrejning, men ægte issues management.

..

I worked with Claus for all of ten years when he was head of communications in the Danish Dental Association. He had the incredible ability to keep a cool head and analyse the various crises and issues that arose. He would deal with all the stakeholders with tactical insight and a complete grasp of the situation and facts. Often, everyone turned out a winner – both the external parties and the association itself.

He has a great way of ensuring that the process is not destructive, but educational and edifying, so that the media and the public end up learning from the experience. It’s not spin or distortion, but the true art of issues management.

....

 

….“Det er ikke spin og fordrejning, men ægte issues management.”

— Joakim Lilholt, direktør, Den Danske Dyrlægeforening.

..

“It’s not spin, but the true art of issues management”

— Joakim Lilholt, CEO, The Danish Veterinary Association

....